close

話說,因為Working Holiday Visa First Stage 已經批左,

咁我學費又已經交左,機票又買左,

所以諗諗下,好似都係時候同阿姐單聲,

等佢有定心理準備同埋多少少時間請人.

 

或者我真係比較on居..

我一直都覺得辭職係一件好對唔住人地的事,

所以今日足足驚左成個鐘..

先鼓起勇氣行去同阿姐講我做到8月尾.

 

我唔識去拆解佢ge反應,

係驚訝憤怒不滿定點點點..

我淨係知我講完都係好驚好不安..

真係好似犯下左彌天大錯咁/_\"

祝我黎緊個半月有好日子過..

 

但諗番,其實好多時好多野,都只不過係爭左一開始o個一點勇氣,

成件事最難唔係講唔係諗點樣對話,

而係,企起身行出去o個一下.

我諗,我黎緊需要勇氣ge日子仲有好多好多好多好多,

um,深呼吸行出去啦,之後ge所有野其實都唔會好難架je (我諗).

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()